Geplaatst op 08-11-2012
Stel je bent erg creatief. Je hebt verschillende opleidingen en workshops gevolgd voor nailart, design, one stroke, etc. Vervolgens heb je dit ook al netjes aan je prijslijst toegevoegd, maar tot op heden wordt er maar zeer beperkt naar gevraagd. En nu?
De mens is een gewoontedier en wijkt niet snel af van wat ze fijn vinden of gewend zijn, de trendvolgers daar gelaten. Door bij je klant te laten zien wat je kunt, ziet deze met eigen ogen wat er allemaal mogelijk is en is de drempel om wat nieuws te proberen snel overwonnen. Maar hoe pak je dit dan aan?
Nou heel simpel. Na de ontvangst van je klant zeg je dat je iets nieuws hebt om te laten zien. Hierdoor wordt de klant al nieuwsgierig. Daarna geef je aan dat wanneer ze het niks vindt je het er zo weer af kunt halen. Na applicatie en vijlen van acryl of gel zet je op één nagel een mooie creatie. Naar alle waarschijnlijkheid is het een eye-opener voor de klant en raakt ze enthousiast over het uniek maken van haar nagels. Je bespreekt daarna de mogelijkheden en kosten. Zorg er wel voor dat je een soort instapprijs hanteert om de drempel en kosten laag te houden. Reken er maar op dat de nagels van de klant hiermee meer opvallen en dat ze meer complimenten erover zal ontvangen. Dit maakt de weg weer vrij voor meer uitgebreide creaties tijdens haar volgende bezoek.
Vanaf maandag 24-3-2023 t/m maandag 27-3-2023 kun je profiteren van maar liefst 15% KORTING over al je aankopen in onze webshop en groothandel Lees meer »
Schrijf je nu 24 t/m 27 maart 2023 in voor de opleiding nagelstyling en/of wimperstyling en ontvang 15% korting over het lespakket Lees meer »
Wij hebben een leuke vacature voor jou! Wij zijn op zoek naar een docent(e) nagelstyling. Iets voor jou? Aarzel dan niet en reageer voor 1-1-2023. Lees meer »