PostNL - vertraging pakketten door extreme drukte

Geplaatst op 26-11-2020

Delen



Beste klant,

Het is sinds begin november reeds extreem druk bij PostNL, daarom is eind oktober reeds de campagne landelijk gestart van: wees voorbereid – bestel op tijd https://www.nagelgroothandel.nl/nieuws/282/wees-voorbereid-bestel-op-tijd.html

Allereerst versturen wij alle bestellingen gewoon op maandag t/m vrijdag zoals normaal en worden deze ook door PostNL opgehaald (de bevestiging hiervan is de track & trace e-mail). Alleen er is sprake van veel vertraging bij het verwerken van de pakketten bij PostNL door de extreme drukte. Dit kun je herkennen doordat er bij de track & trace staat vermeld “pakket is nog niet door PostNL ontvangen of verwerkt”. Dit wil zeggen dat je pakket nog niet is verwerkt bij ze.

Onze ervaring van de afgelopen weken is dat bestellingen na vrijdag 16:00 uur t/m maandag 16:00 uur en door ons op maandag zijn verstuurd, soms pas zijn verwerkt bij PostNL op woensdag of donderdag. Dit is even een voorbeeld om aan te geven hoe druk het bij PostNL is en dat er dus ook mogelijk sprake kan zijn van meerdere dagen vertraging voor de rest van de week. Ons advies is daarom de track & trace de komende dagen in de gaten houden als er staat “pakket is ontvangen/verwerkt” dan is deze verwerkt en klopt ook de datum en tijd die erbij staat van aflevering.

Graag willen wij nog opmerken dat PostNL sinds dit jaar één afleverpoging doet op het adres en als het niet is af te leveren dan gaat het direct naar het dichtstbijzijnde PostNL afhaalpunt bij je in de buurt waar het pakket vervolgens nog 7 dagen is af te halen. Wordt het pakket vervolgens niet tijdig afgehaald wordt het vervolgens automatisch naar ons retour gestuurd. Wil je dat wij de bestelling dan vervolgens opnieuw versturen zullen wij hiervoor helaas wel opnieuw verzendkosten in rekening moeten brengen. Het advies is daarom om tijdig je pakket af te halen.

Heb je geen track & trace ontvangen? Dan is deze vermoedelijk in je ongewenste e-mail terecht gekomen of anders helaas tegengehouden door je emailprovider. Je kunt echter altijd de track & tracecode ook terugvinden in je account https://www.nagelgroothandel.nl/account.html Ga vervolgens naar het overzicht van je bestellingen en klik op het mapje erachter. Vervolgens zie je alle details van je bestelling incl. de verzend barcode. Deze kun je vervolgens invullen samen met je postcode op de website van PostNL (volg je pakket) https://www.postnl.nl/ en kun je het pakket en de status volgen.

Nieuws

UPDATE Corona-virus COVID-19

In verband met de maatregelen die de Nederlandse overheid heeft aangekondigd op 12-1-2021 in verband met het Corona-virus graag je aandacht voor het volgende. Lees meer »

Onze openingstijden rond de feestdagen

Graag informeren wij je over onze openingstijden rond de feestdagen. Wij verzoeken je hiermee rekening te houden voor bestellingen of bezoek aan de groothandel Lees meer »

15% korting op HFL Laboratories

Ook in samenwerking met HFL Laboratories kunnen wij t/m 24-12-2020 15% KORTING aanbieden op het volledige HFL assortiment. Lees meer »

Diamantstraat 1 C
7554 TA Hengelo Ov.
Routebeschrijving » / Contact »